Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pucku obsługuje:
- budynki komunalne
- wspólnoty mieszkaniowe
- nieruchomości Skarbu Państwa
- prywatne zlecenia mieszkańców
Zapewniamy, oferujemy usługi w zakresie:
- należytego utrzymania stanu technicznego przyjętego zasobu nieruchomości,
- obowiązkowych kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne zgodnie z wymogami prawa budowlanego,
- bieżącej konserwacji nieruchomości oraz dokonywanie napraw budynku, jego pomieszczeń i urządzeń technicznych, które umożliwiają mieszkańcom lokali właściwe korzystanie z nieruchomości wspólnej,
- usuwanie awarii i skutków awarii w nieruchomościach,
- zapewniamy pogotowie techniczne,
- przygotowanie procedur związanych z planowaną inwestycją i nadzorowanie przebiegu prowadzonego remontu,
- przygotowanie wniosków kredytowych i potrzebnej dokumentacji do banków celem sfinansowania remontów oraz obsługa zaciągniętych zobowiązań,
- prowadzenie księgi obiektu budowlanego i dokumentacji technicznej nieruchomości,
- prowadzenie wykazu i aktualizacji lokali wyodrębnionych i lokali niewyodrębnionych,
- przygotowanie powiadomień dla właścicieli i najemców lokali o obowiązujących opłatach związanych z zajmowanym lokalem,
- windykacja opłat należnych od właścicieli lokali i najemców wraz z przygotowaniem procedur prawnych umożliwiających odzyskanie należności,
- zawieranie i negocjowanie umów niezbędnych do wykonywania zarządzania i administrowania np. na ciągłe dostarczanie mediów do nieruchomości w celu prawidłowego jej funkcjonowania: dostawę energii elektrycznej, dostawa energii cieplnej , dostawa wody i odprowadzenie ścieków, wykonywanie usług kominiarskich, funkcjonowanie domofonów,
- wybór najtańszej oferty na ubezpieczenie nieruchomości od ognia i innych zdarzeń losowych,
- regulowanie podatków i opłat publiczno-prawnych,
- pełna obsługa finansowo-księgowa zarządzanych zasobów,
- przygotowanie i obsługa zebrań Wspólnot Mieszkaniowych,
- przygotowanie projektów regulaminów obowiązujących we wspólnocie, pism, zaświadczeń dla indywidualnych właścicieli i najemców,
- udostępniamy, nieodpłatnie pomieszczenie w celu przeprowadzenia zebrań mieszkańców,
- przygotowanie projektów planów gospodarczo-finansowych dla nieruchomości,
- przygotowywanie rocznego sprawozdania finansowego wynikającego z zatwierdzonych planów gospodarczo-finansowych,
- pozyskiwanie i przygotowanie umów z tytułu pożytków i innych przychodów z nieruchomości wspólnej,
- przechowywanie i archiwizowanie źródłowych dokumentów finansowo-księgowych,
- prowadzenie oddzielnie dla każdego obiektu ewidencji przychodów i kosztów związanych z utrzymaniem nieruchomości,
- rozliczanie mediów dostarczanych do nieruchomości,
- obsługi prawnej w zakresie udzielonego pełnomocnictwa, reprezentowanie właścicieli przed odpowiednimi władzami i instytucjami w granicach umocowania prawnego,
- dyspozycyjność zarządcy/administratora,
- stały kontakt telefoniczny, mailowy, osobisty
Stawki za świadczone usługi są indywidualnie określane w drodze negocjacji, w zależności od potrzeb i oczekiwań klienta.
Kontakt
Osobiście:
ul. Pucka 24 w Błądzikowie
Poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek w godzinach 8:00-14:00
Środa nieczynne (dzień wewnętrzny)
Telefonicznie:
dział mieszkaniowy: 58 673-0-414 – 418
koordynator: 58 673-0-417
dział techniczny ZGM: 58 673-0-416
Pocztą elektroniczną
pod adresem e-mail: adm@pgkpuck.pl